loading...

نيازمندي پيام سرا

نيازمندي پيام سرا تاسيس سال 1386

بازدید : 2085
يکشنبه 28 آبان 1402 زمان : 9:24

یکی از واقعیت های امروز جامعه ی ما، تعداد بالای افرادی است که در دادگاه ها گرفتار دعاوی حقوقی و کیفری هستند و متاسفانه عدم آگاهی آنان از قوانین موجب صرف هزینه های مادی و معنوی برای آنها شده و غالبا مطلوب آنها محقق نمی گردد.

بازدید : 87
يکشنبه 16 مهر 1402 زمان : 16:09

بدیهی است خرید شال همچنان به عنوان یکی از امور اساسی در دنیای مد و پوشاک تلقی می‌شود.زیرا شال به عنوان یک بخش از استایل ظاهری انسان‌ها بسیار مهم است.از جنبه‌های طراحی گرفته تا مواد استفاده شده در آن ها، انواع شال با تنوع فراوانی در بازار موجود است.

بازدید : 98
شنبه 15 مهر 1402 زمان : 21:38

روسری یکی از انواع البسه و پوشش مخصوص خانم‌ها در هر سن و سالی می‌باشد که در طرح و رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌شود و در کشورهای اسلامی و مسلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.از آن برای پوشش سر و گردن می‌توان استفاده کرد و در برندهای مختلف در داخل کشور تولید شده یا به صورت محصول وارداتی عرضه می‌شود.

بازدید : 88
يکشنبه 2 مهر 1402 زمان : 10:36

در دنیای طراحی وب و گرافیک، استفاده از موکاپ‌ها برای نمایش طرح‌ها و ایده‌های خود به مشتریان و مخاطبان بسیار مهم است. موکاپ‌ها به طراحان وب و گرافیک اجازه می‌دهند تا طراحی خود را به شکل واقعی‌تری نمایش دهند و از این طریق بازخورد‌های ارزشمندی دریافت کنند. اما پیدا کردن بهترین موکاپ‌ها ممکن است چالشی باشد.

بازدید : 83
پنجشنبه 8 دی 1401 زمان : 21:45

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی

1.افرادی که قصد دارند ویزای تحصیلی بگیرند و از این طریق به کشورهای خارجی مهاجرت کنند در اولین قدم لازم است که تمام مدارک شناسایی خودشان را با سفارت کشور مورد نظر تحویل بدهند و همچنین لازم است که این افراد هیچگونه سوء سابقه ای در کشور خودشان نداشته باشند.

2.اگر قصد دارید که ویزای تحصیلی بگیرید قبل از آن لازم است که تمام دروس خود را معادل سازی کنید زیرا فقط در این صورت به شما ویزای تحصیلی ارائه می شود و علاوه بر آن لازم است که مدرک زبان کشور مدنظرتان را نیز اخذ نمایید.

بازدید : 41
سه شنبه 6 دی 1401 زمان : 11:21

آموزش سئو برای مدیران سایت ها و شرکت ها بیشک مهمترین و تاثیرگذارترین عامل پیشرفت است و برای فراگیری کامل آن باید تلاش ویژه ای کرد، شاید برای همین است که سئو سومین شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ دنیاست.

سئو فقط به معنای بهینه سازی سایت ها برای گوگل نبوده و شامل تمام موتورهای جستجو می شود اما در ایران استفاده از گوگل به مراتب بیشتر از سایر موتورهای جستجوگر است پس باید تمام تمرکز ما بر روی نکات سئو سایت برای گوگل باشد.

شرکت در دوره های حضوری و جامع آموزش سئو

دوره جامع آموزش سئو از مقدماتی تا فوق حرفه ای و به صورت حضوری برگزار می شود. این آموزش ها که سرفصل های آن در صفحه مربوطه به صورت کامل لیست شده است، توسط امیر قمصری تدریس شده و دارای هدایا و خدمات پشتیبانی ارزشمند است.

بازدید : 31
شنبه 28 آبان 1401 زمان : 0:55

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان برای بالا بردن ایمنی ساختمان و خصوصا ساختمان های قدیمی انجام می شود. امروزه این موضوع به شدت حائز اهمیت است.

مقدمه
پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت می گیرد. همانطور که می دانید سالانه شاهد ریزش سنگ ساختمان های بلند و وارد شدن خسارات مالی و تلفات جانی به افراد هستیم. بنابراین چه بهتر که قبل از وقوع چنین حادثه ای به فکر پیشگیری باشیم.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان توسط افرادی باتجربه و متخصص صورت می گیرد و از حساسیت های خاص خودش برخوردار است. به همین منظور تصمیم داریم تا در ادامه شما را با اهمیت این موضوع آشنا کنیم.


بازدید : 45
20 شهريور 1401 زمان : 13:34

شاید چند وقت پیش کیفیت چوبهای ترمو تولیدی داخل ایران از لحاظ کیفیت تفاوت چشمگیری با چوبهای ترمو وارداتی داشت آن هم بخاطر اینکه اطلاعات کافی از چوب ترموو در کشور وجود نداشت . همچنین نبود ماشیت آلات مناسب این مشکلات را بیشتر کرده بود تا تمام کسانی که میخواهند از چوب ترمو استفاده کند به محصول وارداتی آن روی بیاورند آن هم با قیمتهای بسیار زیاد در این شرایز تحریمی.ولی دکاموند چوب سانا تنها تولید کننده ترموود با کوره چوب ترمو استونیایی این نوید را میدهد که دیگر نیازی به واردات چوب ترمو نیست .

بازدید : 26
چهارشنبه 16 شهريور 1401 زمان : 11:15

در این مقاله با داستان پیپ و اولین طراح و سازنده پیپ اصولی ماسترو رحیمی و همچنین تاریخچه ساخت پیپ می باشد و معرفی اولین سازنده پیپ در ایران در خدمت شما هستیم:

قدمت ساخت پیپ :

پیپ سازی : هنری با قدمت چند صد ساله
اگر چه در عصر دیجیتال ، تکنولوژی ، بسیاری از روشهای ساخت و تولید را به نحو چشمگیری بهبود بخشیده است اما اصول بنیادی و اصلی ساخت پیپ در طول یک قرن اخیر ثابت مانده است .

در حقیقت طراحی و نحوه عملکرد پیپ بیش از چهارصد سال است که تغییری نکرده است .تمامی پیپ ها ، صرف از قیمت آنها همگی شامل درجات مختلفی از کار دست هستند . هر اندازه میزان کار دست در ساخت پیپی بیشتر باشد ، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

همانطور که روز به روز دنیای ما به سمت ماشینی شدن پیش می رود ، این مسئله که ساخت پیپ ، یکی از معدود صنایع و هنرهایی است که ماشینی کردن تمام مراحل ساخت آن غیر ممکن است ، بیشتر به چشم می آید .

تعداد صفحات : 1

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 118
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 3364
  • بازدید سال : 7713
  • بازدید کلی : 52708
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی